Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΑΝΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ 2011

ΚΑΛΑΝΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ 2011

Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά
ήρθα λοιπόν μες το χιονιά
να σας πω τα βάσανά μου
κι όλα τα προβλήματά μου

Έρχονται χρόνια ζοφερά
δύσκολα μα και φοβερά
κάτι πρέπει για να κάνω
τον καιρό μου να μην χάνω

Τώρα είν’ άλλες εποχές
πρέπει να γίνουν αλλαγές
το φαΐ και το σουβλάκι
δεν αφήνουν παραδάκι

Το σκέφτομαι πάρα πολύ
το τι να κάνω στη ζωή
πώς να βγάζω το ψωμί μου
και να φτιάξω τη ζωή μου

Έχω ένα χόμπι σοβαρό
δεν ντρέπομαι να σας το πω
φωτογράφος να σπουδάσω
και να σας ενθουσιάσω

Τον τελευταίο τον καιρό
στη Σίφνο γίνονται σωρό
τόσοι γάμοι και βαφτίσεις
πανηγύρια όπου γυρίσεις

Θα κάνω πλήρες ρεπορτάζ
εγώ έχω το α αβαντάζ
μαγαζί μέσα στο κέντρο
εδώ πρέπει να χεις νεύρο

Κλείσε μπαμπά το μαγαζί
θα προσπαθήσουμε μαζί
με το κέφι και μεράκι
εδώ ειν’ το παραδάκι

Σας εύχομαι από καρδιάς
ότι ποθείται μονομιάς
και του χρόνου με υγεία
να σας δίνει η Παναγία.

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ – ΧΡΟΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου