Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Κάλαντα Γιάννη Γεώργιου Ποριώτη 2011

Κάλαντα Γιάννη Γεώργιου Ποριώτη 2011

Αρχιμενιά κι Αρχιχρονιά
εφέτος για τα σχολικά ,
θα σας πω στα καλαντά μου
και πετώ απ΄τη χαρά μου .

Άρχισα το δημοτικό
στην πρώτη τάξη περπατώ ,
όμορφα τα καταφέρνω
κάθε μέρα μπράβο παίρνω

Την πιο μεγάλη προσοχή
τη δείχνω όμως στη μουσική ,
του πεντάγραμμου τις νότες
τσε ΄χω μάθει πρώτες - πρώτες .

Ο δάσκαλος με αγαπά
και μ΄έχει πάντα από κοντά ,
είμαι εγώ ένα ξεφτέρι
μες στην τάξη το αστέρι !

Μ΄αρέσει η γυμναστική
ο άσσος είμαι και εκεί ,
και στην αγγλική τη γλώσσα
ήμαθα κι εκεί καμπόσα !

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ θα ευχηθώ
και ξέχασα να σας σε πώ ,
πιο καλά τα καταφέρνω
στο διάλλειμα που βγαίνω !

Χρόνια Πολλά - Καλή Χρονιά

Στιχουργός : Νίκος Ιωαν. Ποριώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου