Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΞΥΔΗ 2011

ΚΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΞΥΔΗ 2011

Δυο κάλαντα για το καλό
ακούστε σας παρακαλώ
να σας πω απ’ την καρδιά μου
που μου τα ’ γραψε η γιαγιά μου

Είμαι πολύ καλό παιδί
το ξέρουν όλοι δηλαδή
η καρδιά μου μεγαλείο
και φωστήρας στο σχολείο

Έξυπνος!! δεν το συζητώ
μην αμφιβάλετε γι’ αυτό
του πατέρα μου σουλούπι
λες και βγήκα με καλούπι

Περπάτημα, κεφαλοσιά
ακόμα κι η κορμοστασιά
πρότυπο πάντα τον έχω
κι από πίσω πάντα τρέχω

Τα βήματα του ακολουθώ
γι΄ αυτό τον παρακολουθώ
σ΄ όλα θέλω να του μοιάσω
σαν κι αυτόν ψηλά να φτάσω

Θα πάρω εγώ το μαγαζί
να συνεχίσουμε μαζί
της γεννιάς μας το ταξίδι
την παράδοση του Ξύδη!

Έχω και μια μικρή καρδιά
γεμάτη ετούτη τη βραδιά
με ευχές που σας χαρίζω
και αγάπη που σκορπίζω

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ – ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Στιχουργός: Η γιαγιά Κατερίνα Κοντού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου