Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΜΗ (Γιαννάκου) 2011

ΚΑΛΑΝΤΑ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΜΗ (Γιαννάκου)  2011

Κάθε ένας χρόνος που περνά
στην κεφαλή μου τριγυρνά
ήντα πρέπει να σπουδάσω
και  τα χρόνια να μη χάσω

Ήρχανε δύσκολοι καιροί
κανένας μας πια δε μπορεί
να’ σαι  σίγουρος ποτθές του
ποιες θα είν’ οι προκοπές του

Τον  παπφου μου καμιά φορά
τονε γροικούσα με χαρά
για την κατοχή να λέει
να βουρκώνει και να κλαίει

-Πάπφου Γιαννάκο γιάντα κλαίς
- Παιδί μου να μην δεις ποτθές
οι παλιοί ήντα τραβούσαν
πως δουλεύγανε και ζούσαν

Εσείς παιδάκι μου εδά
έχετε απ΄ όλα τα αγαθά
μα ποτθές δεν φχαριστιέστε
όλο και παραπονέστε

Τώρα που πέρασε ο καιρός
κι έγινα πλέον νεαρός
βλέπω πράγματα που αλλάζουν
και στ’ αλήθεια με τρομάζουν

Άη- Νικόλα τα’ Αερινά
πες μου εσύ αληθινά
τι θα γίνει παραπέρα
αν θα δούμε άσπρη μέρα.

Κι εγώ θα τρέξω απ’ της Βουγνούς
θα κάνω ό,τι καλεί ο νούς
το καντήλι  σου να ανάψω
στην εικόνα σου να κλάψω

Το ‘10 φεύγει ..στο καλό.
Το ‘11  θα ‘ναι καλό;;
Όλοι να το ευχηθούμε
και καλώς να το δεχτούμε.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ – ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Στιχουργός: Κατερίνα Κοντού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου