Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Κάλαντα Μπέμπη Γιάννη – Ντίνας Ατσόνιου 2011

Κάλαντα Μπέμπη Γιάννη – Ντίνας Ατσόνιου 2011
 
Είμαι αφράτος και γλυκός
κι απ΄όλους ο πιο βολικός ,
ας με πιάσει όποιος θέλει
σας το λέω είμαι μέλι .

Νοέμβρη εγεννήθηκα
γι΄αυτό δε σας συστήθηκα ,
<< μπέμπη >> όλοι με φωνάζουν
και στα χάδια με ταράζουν \

Μανούλα πάρε με αγκαλιά
να μου βολέψεις τα μαλλιά ,
έχω πιο πολλά απ΄τις κούκλες
τώρα θα τα κάνω μπούκλες !

Για το μπαμπά , τι να σας πω ;
να τον τρελάνω έχω σκοπό ,
μου αρέσουν οι βαρκάδες
κι απ΄τα ψάρια οι μπαλάδες

Παρέα θα ψαρέβγουμε
τίοτα ε ΄ θα γυρεύγουμε ,
που τους χάνεις , που τους είδες
σέρνουνε για συναγρίδες !

Απ΄την ψυχούλα μου ευχές
ΥΓΕΙΑ , ΑΓΑΠΗ και ΧΑΡΕΣ
σε αυτό το Νέο Χρόνο
αυτά να΄χουμε όλοι μόνο

Στιχουργός : ο μπαμπάς , Γιάννης Ατσόνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου