Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΑΝΤΑ ΡΑΛΙΑΣ ΚΟΜΗ (ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ) 2011


ΚΑΛΑΝΤΑ ΡΑΛΙΑΣ ΚΟΜΗ (ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ) 2011

Τον έμπακεβγα σας περνώ
και τις ευχές μου σας κερνώ
Είμαι γλύκα! Είμαι μέλι
όπως του θεού οι αγγέλοι.

Με μόνη τη διαφορά
έχω όνομα χωρίς φτερά
και ουρά του διαβολάκου
η Ραλία του Γιαννάκου.

Δεν έχω πουθενά βολή
ανάποδη ούτε καλή
ένα μόνο με φοβίζει
το Μαρώ άμα γρυλίντζει.

Να δείτε ο Γιάννης τι τραβά
χατίρι ας μη μου χαλά
μπάλεμα σωρό κουβάρι
σαν τις κάτθες το Γενάρη.

Δε λογαριάζω εγώ κανει
τώρα γουστάρω μηχανή
σαν του ‘’Τιγλα’’ να οδηγήσω
κι όρθια να τηνε στήσω.

Το Κω μονάχα δε μιλά
γιατί ξέρει πολύ καλά
πως τα χούγια είναι δικά του
πήρα τα γονίδια του.

Σ’ όλους καλή πρωτοχρονιά
και την επόμενη χρονιά
θα τα πω πιο γκαζωμένη
μηχανόβια ντυμένη.


Στιχουργός: Κατερίνα Κοντού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου